Politica de rezervare: • Rezervarile la VILA ENKI se pot efectua telefonic la receptie 0725605614, pe mail mariuspavalachi@yahoo.com, pe platforme de rezervare sau agentii turistice;
• Rezervarile la receptie devin ferme in baza unui avans reprezentand o noapte de cazare din valoarea serviciilor solicitate. Rezervarile efectuate prin agentii de turism sau platforme online de rezervari se efectueaza conform politicilor stabilite de operatorul turistic;
Orice solicitare de rezervare se considera rezervare ferma/confirmata, in momentul emiterii facturii fiscale de avans aferente platii realizate.
Politica de anulare:
• Oaspeților li se va percepe costul avansului dacă anulează după rezervare (dupa emiterea facturii fiscale de avans, din momentul acceptării plății);
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in
conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod
CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza
datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata
catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de
schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele vilaenki.
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
• Oaspeților care au efectuat rezervarea prin departamentul de rezervari ENKI li se va incasa diferenta de cazare la receptie;
• Oaspeților cere au efectuat rezervarea prin agentie sau pe platforme online de rezervari vor achita contravaloarea serviciilor turistice conform politicilor de plati stabilite de operatorul turistic.
• Reprogramarea sejurului sau “plecarea neprevazuta” din motive ce nu fac obiectul culpei VILA ENKI sunt penalizate cu minim c/v unei nopti/sejur rezervat.
Cod de conduita
Personalul pensiunii isi va intampina intotdeauna oaspetii cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea acestora. In cazul in care un oaspete sau un vizitator al pensiunii, prin aspectul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand pe ceilalti oaspeti si afectand astfel imaginea locatiei, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca incinta VILEI. In acest sens, VILA ENKI isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii. Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicilor hotelului nostru. In cazul in care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdictia tribunalului CONSTANTA. Clauze finale Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la VILA ENKI , au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.
Modificari ale politicii unitatii turistice Politica locatiei noastre poate fi modificata fara a se face notificari in prealabil. Eventualele modificari vor fi aduse la cunostinta oaspetilor odata cu intrarea lor in vigoare.
Va multumim si va asteptam cu drag!
SC CRISEMMA S.R.L.
RO22255633
J13/2703/2007